TAK dla promocji miasta

Strategia Promocji Miasta

ZREALIZOWANO: W październiku przyjęta została Strategia Promocji Elbląga na lata 2012-2015. Strategia promocji skierowana jest do trzech grup odbiorców: mieszkańców, turystów i przedsiębiorców. Do każdej z tych submarek zaplanowane są konkretne działania, wynikające z misji, wizji i obietnicy marki miasta.


Program: Jako Radny będę zabiegał o szybkie stworzenie Strategii Promocji Miasta - kompleksu działań marketingowych, mających na celu budowanie wizerunku miasta oraz promowanie jego produktów. Czas najwyższy, aby Elbląg stał się rozpoznawalną marką.


Promocja elbląskiego szkolnictwa wyższego

Realizacja w toku: Od 2011 r. samorząd prowadzi akcję pt. "Elbląg kierunkiem twoich studiów”. Główny cel to promocja miasta oraz wszystkich jego uczelni, jako miejsca, gdzie warto i można studiować, zdobywać wiedzę i to na wysokim poziomie.


Program: Uważam, że miasto powinno wspierać rodzime Uczelnie w promocji i kreowaniu mody na studiowanie w naszym mieście.  W niedalekiej przyszłości powstanie w Elblągu uniwersytet, dlatego też już teraz powinniśmy podjąć odpowiednie kroki marketingowe. Studia w Elblągu są tańsze, niż w niedalekim Trójmieście, a zatem chętnie wybierane przez ludzi z miejscowości położonych wokół Elbląga.


Współpraca w regionie

Realizacja w toku:Miasto Elbląg promuje główne miejskie imprezy na Mierzei Wiślanej, w okolicznych miejscowościach a także Kaliningradzie. Promocja miasta jest rozpoczęte ale działania muszą zostać zwiększone.

Program:Moim zdaniem miasto powinno współpracować z okolicznymi miejscowościami turystycznymi, położonymi wzdłuż Mierzei Wiślanej i Zalewu Wiślanego. Dzięki odpowiednim zabiegom marketingowym, w okresie wakacyjnym Elbląg odwiedzi większa liczba turystów.


Zobacz również: Koniec komunikacyjnego chaosu

{{facebook-like-button}}